Regulamin BHP dotyczący wychodzenia i schodzenia po drabinie na antresolę z poręczami:

 

1. Używanie drabiny:

   a. Drabinę można używać wyłącznie do wchodzenia i schodzenia na antresolę. Nie wolno jej używać w innych celach, takich jak przenoszenie ciężkich przedmiotów lub jako podstawa do innych czynności.

   b. Przed użyciem drabiny sprawdź jej stan techniczny. Upewnij się, że jest stabilna, nieuszkodzona i odpowiednio zabezpieczona.

2. Antresola i poręcze:

   a. Poręcze na antresoli mają służyć jako dodatkowe zabezpieczenie podczas wchodzenia i schodzenia. Upewnij się, że poręcze są w dobrym stanie, dobrze zamocowane i nie mają żadnych luźnych elementów.

   b. Nie opieraj się na poręczach zbyt mocno ani nie używaj ich do wspinania się lub podtrzymywania ciężkich przedmiotów.

3. Przygotowanie do wchodzenia i schodzenia:

   a. Przed rozpoczęciem wchodzenia lub schodzenia z drabiny upewnij się, że nie masz na sobie luźnych ubrań lub obuwia, które mogłyby przeszkadzać lub utknąć w drabinie.

   b. Zabezpiecz obszar wokół drabiny, aby uniknąć możliwości potknięcia się lub zderzenia z innymi przedmiotami.

4. Technika wchodzenia i schodzenia:

   a. Podczas schodzenia z antresoli zakazuje się odwrócenia się tyłem do drabiny i schodzenie twarzą do przodu. Unikaj schodzenia plecami do drabiny, ponieważ może to prowadzić do utraty równowagi lub niekontrolowanego upadku.

   b. Utrzymuj kontakt wzrokowy z stopniami lub powierzchnią na której stajesz, aby uniknąć poślizgnięcia się lub potknięcia.

   c. Kontynuuj schodzenie stopień po stopniu, utrzymując równowagę i trzymając się poręczy, jeśli są dostępne.

  d. Przy wchodzeniu lub schodzeniu po drabinie trzymaj się poręczy oburącz, utrzymując równowagę i stabilność.

   f. Postępuj ostrożnie i nie śpiesz się. Uważaj na poślizgi lub nadmierną prędkość, które mogą prowadzić do utraty równowagi.

5. Komunikacja:

   a. W przypadku, gdy na antresolę chce wejść lub zejść więcej niż jedna osoba, należy się odpowiednio skomunikować i poczekać na swoją kolej.

   b. W miarę możliwości, jeśli jest to konieczne, poproś o pomoc inną osobę, która może asystować podczas wchodzenia i schodzenia po drabinie.

Regulamin BHP dotyczący rozpalania ognia w kominku typu koza:

Zabrania się do korzystania z kominku w sposób niezgodny z przeznaczeniem. Wszystkie szkody spowodowane nie stosowaniem się do regulaminu ponosi Wynajmujący.

 

Rąbanie drewna jest surowo zabronione w środku domku.

Tego typu czynności wykonujemy tylko i wyłącznie na zewnątrz w wyznaczonym do tego miejscu. Przy tej czynności posługujemy się siekierą - za wszystkie szkody poniesione z tytułu nieodpowiedniego posługiwania się siekierą ponosi tylko i wyłącznie Wynajmujący. Trzeba zachować bezpieczeństwo przy tego typu pracach.

 

1. Bezpieczeństo korzystania z kominka:

   a. Rozpalaj ogień wyłącznie w wyznaczonym miejscu, tj. kominku typu koza.

   b. Przed rozpaleniem ognia upewnij się, że kominek jest w dobrym stanie technicznym, nie ma żadnych uszkodzeń ani blokad.

   c. Przed rozpoczęciem rozpalania ognia sprawdź, czy w pobliżu nie ma łatwopalnych materiałów, takich jak suche liście, papier, substancje chemiczne, krzesła, rzeczy materiałowe itp.

   d. Upewnij się, że w pobliżu kominka znajduje się gaśnica.

2. Wybór odpowiednich materiałów:

   a. Do rozpalania ognia używaj tylko i wyłącznie opału dostarczonego przez Właściciela. Zabrania się stosowanie farb, impregnatów lub innych substancji chemicznych, które mogą wydzielać toksyczne opary podczas spalania.

   b. Zabrania się stosowanie łatwopalnych cieczy, takich jak benzyna, alkohol lub oleje, do podpałki ognia.

3. Przed rozpaleniem ognia:

   a. Upewnij się, że kominek jest czysty i pozbawiony wszelkich zanieczyszczeń, takich jak nagromadzony sadza lub pozostałości popiołu.

   b. Otwórz dostępne przewietrzniki lub kratki wentylacyjne, aby zapewnić prawidłowe odprowadzanie dymu i spalin.

4. Podczas rozpalania ognia:

   a. Używaj rozpałki dostarczonej przez Właściciela. Zabrania się używania wszelkich innych rozpałek

   b. Staraj się utrzymać kontrolę nad ogniem, aby zapobiec rozprzestrzenianiu się poza kominkiem.

   c. Nie pozostawiaj ognia bez nadzoru. Upewnij się, że zawsze jest obecna odpowiedzialna osoba, która może monitorować ogień i podejmować odpowiednie działania w przypadku potrzeby.

    d.  Kontroluj szybkość spalania poprzez pokrętło na drzwiczkach kominka oraz dżwignię w górnym rogu (zwiększając lub zmniejszając dopływ tlenu)

5. Po zakończeniu spalania:

   a. Upewnij się, że ogień jest całkowicie zgaszony przed opuszczeniem domku letniskowego lub przed snem.

§5

UBEZPIECZENIE

 

1. Cena usług świadczonych przez Właściciela nie obejmuje ubezpieczenia. Z usług korzystają Wynajmujący na własne ryzyko. Za doznane urazy, szkody i zniszczenie majątku (szkody spowodowane na zdrowiu i majątku trzeciej osoby), również za kradzież bagaży w czasie całego rekreacyjnego pobytu Właściciel nie ponosi odpowiedzialności.

 

 

§6

SPORY

 

1. Prawem właściwym dla ewentualnych sporów pomiędzy Właścicielem a Wynajmującym jest prawo polskie. Ewentualne spory rozstrzygane będą polubownie, a w przypadku nieporozumienia sądem właściwym będzie sąd właściwy dla siedziby każdej ze stron

§2

ZAKWATEROWANIE I ZASADY POBYTU

 

1. Doba zaczyna się o godz. 16:00 (przyjazd), a kończy o godz. 10:00 (wyjazd). Musimy mieć czas na posprzątanie i przygotowanie domku dla następnych gości.

2. W przypadku braku możliwości dotarcia na określoną godzinę Wynajmujący zobowiązany jest do niezwłocznego powiadomienia telefonicznego.

3. Wynajmujący zobowiązany jest w dniu przyjazdu przy odbiorze kluczy do uregulowania całej należności za pobyt.

4. Przybycie Gościa po rozpoczęciu doby hotelowej (powody osobiste, trudności komunikacyjne itp.) nie ma wpływu na wysokość należnej opłaty.

5. W przypadku skrócenia okresu pobytu przez Wynajmującego, kwota za niewykorzystany okres nie jest zwracana.

6. Istnieje możliwość przedłużenia pobytu za opłatą wyłącznie w przypadku braku wcześniejszych rezerwacji domku przez innych Gości.

7. W przypadku przekroczenia doby Wynajmujący zostanie obciążony kosztami kolejnej doby bez możliwości zajmowania domku.

8. Wynajmujący nie może przekazać innej osobie uprawnienia do korzystania z zajmowanego przez niego domku.

9. Zakwaterowanie i wykwaterowanie następuje w obecności Właściciela lub osoby upoważnionej.

10. Właściciel zastrzega sobie prawo odmowy rezerwacji lub zameldowania osoby, która uprzednio rażąco naruszyła Regulamin lub dokonała zniszczenia mienia obiektu.

11. Maksymalna liczba Gości w domku bez względu na wiek wynosi 4 osóby.

12. W przypadku przekroczenia deklarowanej liczby osób korzystających z Domku (bez zgody i wiedzy Właściciela lub osoby upoważnionej), Właściciel zastrzega sobie prawo do natychmiastowego zerwania umowy z wszystkimi konsekwencjami bez konieczności zwrotu wniesionej wcześniej opłaty.

13. Wynajmujący po przyjeździe, ale przed wprowadzeniem się zobowiązany jest odebrać Domek, tzn. sprawdzić meble, okna, kabinę prysznicową i pozostałe urządzenia i wyposażenie znajdujące się w Domku.

14. Uwagi co do uszkodzeń, zniszczeń należy zgłosić natychmiast do Właściciela lub osoby upoważnionej. Właściciel dopuszcza możliwość stwierdzenia uszkodzeń tzw. ukrytych, ale tylko w elementach niewidocznych. Brak uwag ze strony Wynajmującego, co do takich uszkodzeń w ciągu 4 godzin po otrzymaniu kluczy oznacza, że Wynajmujący nie ma zastrzeżeń a wszystkie urządzenia i meble znajdują się w ilości zgodnej z zestawieniem wyposażenia i w dobrym stanie.

15. Wynajmujący odpowiada finansowo za szkody powstałe w Domku w czasie jego pobytu i wyraża zgodę na to, aby wszelkie naprawy zniszczeń, uzupełnienie braków w wyposażeniu lub usunięcia usterek wykonane zostały na jego koszt.

16. Korzystający z obiektu zobowiązani są do przestrzegania zasad bezpieczeństwa przeciwpożarowego i odpowiadają za wszelkie szkody wyrządzone w obiekcie podczas pobytu.

17. W domku, w widocznym miejscu znajduje się gaśnica, której należy użyć w przypadku pojawienia się ognia oraz niezwłoczne o tym zdarzeniu poinformować Właściciela Obiektu lub osobę upoważnioną. Za nieuzasadnione użycie gaśnicy, Wynajmujący zostanie obciążony kwotą 150 zł oraz kwotą 350 zł za posprzątanie domku.

18. W domku obowiązuje całkowity zakaz palenia tytoniu oraz smażenia ryb i innych powodujących nieprzyjemne zapachy. 

19. Ze względu na wymagania ochrony przeciwpożarowej w Domku nie wolno używać jakichkolwiek przyrządów lub urządzeń zasilanych energią elektryczną lub gazową, nie będących wyposażeniem tych pomieszczeń i mogących wytworzyć zagrożenie pożarowe np. grzałek elektrycznych, grzejników, palników gazowych. Zabrania się wnoszenia do Domku łatwopalnych materiałów, materiałów wybuchowych oraz materiałów o nieprzyjemnym zapachu.

20. Grillowanie oraz rozpalanie ognisk na terenie obiektu jest surowo zabronione i grozi obciążeniem finansowym w wysokości 500 zł.

21. Wynajmujący nie ma prawa bez wcześniejszej pisemnej zgody Właściciela obiektu dokonywać jakichkolwiek napraw lub czynić jakichkolwiek nakładów lub zmian w Domku. O konieczności dokonania napraw lub nakładów Wynajmujący zobowiązany jest niezwłocznie poinformować Właściciela lub osobę upoważnioną.

22. W przypadku wystąpienia usterek technicznych Wynajmujący proszony jest o jak najszybsze zgłaszanie ich co umożliwi odpowiednią reakcję oraz działanie.

23. Właściciel lub osoby przez niego wyznaczone, w każdej chwili mają prawo wejścia do domku w przypadku jakiejkolwiek awarii lub zagrożenia.

24. Wynajmujący zobowiązany jest do utrzymywania oraz zwrotu Domku w stanie zastanym, co obejmuje w szczególności pozostawienie umytych naczyń i sprzętów kuchennych, wyniesienie śmieci itp. przed wyjazdem. 

25. Umowa zawarta pomiędzy Właścicielem a Wynajmującym nie obejmuje dojazdu, wyżywienia oraz organizacji czasu pobytu.

26. Właściciel nie ponosi odpowiedzialności za przejściowe niedogodności występujące u niezależnych dostawców spowodowane np. czasowym brakiem wody, prądu.

27. Wynajmujący zobowiązany jest używać domku letniskowego zgodnie z jego właściwościami i przeznaczeniem. Stan techniczny urządzeń oraz estetyka pomieszczeń domku letniskowego i jego otoczenia nie mogą budzić większych zastrzeżeń.

28. Wynajmujący każdorazowo opuszczając domek ze względów bezpieczeństwa powinien zakręcić krany, zgasić światło, sprawdzić zamkniecie drzwi, okien. Za rzeczy pozostawione w domkach właściciel nie ponosi odpowiedzialności.

29. Zaproszenie gości na teren obiektu wymaga zgody Właściciela.

30. Każdy gość z zewnątrz musi opuścić obiekt do godz. 23.00, w przeciwnym razie Wynajmującemu domek zostanie naliczona opłata w wysokości 100 zł za pobyt każdej dodatkowej osoby z zewnątrz, za każdą zaczętą dobę licząc od godz 23.00.

31. Właściciel obiektu nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia i utratę samochodu, za rzeczy i żywe zwierzęta w nim pozostawione w czasie pobytu zarówno na terenie obiektu jak i poza nim.

§3

REGULAMIN POBYTU ZE ZWIERZĘTAMI

 

Warunki przyjęcia:

1. Podstawowym warunkiem przyjęcia pod nasz dach zwierzęcia jest zgłoszenie przyjazdu Gościa ze zwierzęciem w momencie rezerwacji.

2. W domkach mogą przebywać tylko zwierzęta domowe. Wynajmujący w szczególności ma prawo odmówić przyjęcia zwierząt powszechnie uznawanych za groźne lub agresywne, w tym:  gadów, pajęczaków oraz psów ras uznawanych za agresywne (Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 28 kwietnia 2003 roku w sprawie wykazu ras psów uznawanych za agresywne)

3. Nieuprzedzeni o towarzyszących Gościom zwierzętach, możemy nie wyrazić zgody na pobyt zwierzęcia.

4. W przypadku braku zgłoszenia pobytu ze zwierzęciem właściciel może odmówić zakwaterowania i zwrotu zaliczki.

5. Wynajmujący w ponosi pełną odpowiedzialność za zwierzę, z których przyjechał.

 

Opłata:

1. Opłata za pobyt zwierzęcia wynosi 50 zł za dobę.

Higiena i czystość:

1. Właściciel zwierzęcia odpowiada za czystość po nim – w domku, jak również na terenie otaczającym cały obiekt. Prosimy o sprzątanie po swoim pupilu.

2. Uprasza się o nie wpuszczanie psów na łóżka i kanapy.

3. Właściciele psów są zobowiązani do sprzątania nieczystości pozostawionych przez psy na terenie oraz w otoczeniu obiektu.

 

Odpowiedzialność:

1. Właściciel zwierzęcia odpowiada za wszelkie szkody i zanieczyszczenia spowodowane przez jego zwierzę i jest zobowiązany do pokrycia kosztów wszelkich uszkodzeń.

2. Wszystkie szkody w mieniu obiektu spowodowane przez zwierzęta będą wyceniane przez właściciela obiektu a ich kosztami będą obciążeni właściciele zwierząt.

3. Zwierzę musi pozostawać pod nadzorem przez cały pobyt na terenie obiektu.

§4

TARAS

 

1. Zwracaj szczególną uwagę na delikatność i konstrukcję barierki na tarasie. Nie opieraj się mocno na barierce ani nie używaj jej jako podparcia lub oparcia do wykonywania czynności.

2. Unikaj wywierania nadmiernego nacisku na barierkę, aby uniknąć jej wyłamania, uszkodzenia lub osłabienia.

3. W przypadku uszkodzenia lub wyłamania barierki, niezwłocznie poinformuj Właściciela o incydencie. Wszelkie naprawy lub koszty związane z uszkodzeniem barierki będą pokrywane finansowo przez Wynajmującego.

§1

REZERWACJA I PŁATNOŚCI

 

1. Niniejszy Regulamin określa warunki, na których można dokonać rezerwacji i najmu domku Cartome. Dokonanie rezerwacji jest jednoznaczne z zaakceptowaniem postanowień niniejszego Regulaminu. Regulamin stanowi integralną częścią umowy. W momencie dokonania rezerwacji (wpłacenia zadatku w wysokości 30% całego pobytu) umowę najmu uważa się za zawartą. Regulamin obejmuje wszystkich gości domków oraz innych przebywających na jego terenie. Przestrzeganie regulaminu przez Państwa i innych gości zapewnieni Państwu spokojny i bezpieczny pobyt.

2. Uzgodnioną rezerwację wstępną (telefoniczną lub mailową) należy potwierdzić wpłacając na podane konto kwotę zadatku, o którym mowa w pkt 1 w ciągu 3 dni (wysłać mailem potwierdzenie przelewu). Brak wpłaty w powyższym terminie powoduje anulację rezerwacji wstępnej.

3. Dokonując rezerwacji Wynajmujący wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych wyłącznie w celu realizacji rezerwacji i dopełnienia obowiązku meldunkowego zgodnie z przepisami ustawy o ochronie danych osobowych. Rezerwującemu przysługuje prawo wglądu do swoich danych osobowych i ich aktualizacji.

4. Koszt pobytu ustalany jest indywidualnie dla każdego klienta i uzależniony jest od długości pobytu, liczby osób, terminu pobytu, itp.

5. Koszt pobytu obejmuje: – zakwaterowanie z możliwością użytkowania całego wyposażenia domku, – media. Wpłata zadatku przez Wynajmującego oznacza, że akceptuje on przedmiotowy regulamin najmu (Regulamin obiektu ).

7. Pozostałą kwotę za pobyt Wynajmujący wpłaca przelewem 7 dni przed przyjazdem lub gotówką w dniu przyjazdu przy pobieraniu kluczy.

8. W dniu uiszczania płatności za pobyt zostanie pobrana zwrotna kaucja w wysokości 300zł na pokrycie ewentualnych zniszczeń itp.

9. W przypadku całkowitej rezygnacji z pobytu przez Wynajmującego z przyczyn niezależnych od nas, zadatek nie podlega zwrotowi.

10. Osoba rezerwująca ponosi pełną odpowiedzialność za przebywające z nią osoby.

11. W przypadku zagubienia kluczy Wynajmujący uiszcza opłatę w wysokości 150zł.

12. Jeżeli Wynajmujący chce przesunąć termin rezerwacji, musi poinformować Gospodarzy o tym co najmniej 3 tygodnie przed przyjazdem, w przeciwnym wypadku zadatek nie podlega zwrotowi.

Regulamin obiektu 

Kontakt

Made by Carthome Patryk&Justyna